Svettig & röd

Äääntligen hemma i sängen! Jobbat stängning idag jöh. På dagens första riktiga sommardag! Snyft* Men fick faktiskt njuta av solen till kl 14 innan det var dags att göra sig redo inför jobbet. Tröstade mig med att jag ändå hade bränt mig om jag suttit på balkongen längre... Vilket stämde, är lite röd nu;) Min hårbotten är grisrosa.

Var hemskt mycket på jobbet, alla varor kom försent & en storbeställning skulle göras. Var ensam efter kl 18, sprang som en kyckling fram & tillbaka för att hinna. Dessutom var det 28 grader inne hos oss på macken! Sjukt. Hade turen sen i nattluckan att det knappt var något folk. Men OB:n en röd dag som den här är inte dålig, så jag klagar inte! Rika fjunet.

Imorgon är jag ledig. Ska bli fint väder då med! Wie. Hoppas det håller samma standard som idag! Ska träffa Millidill, vi lär spendera vår dejt utomhus. Trevligt:)

Ni får en bild på mig tagen igår, självaste Valborg. Nu ska jag sova. Guten naacht :D

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0