Starstruck

Oh herregud. Skaffade ju Instagram igår, började följa lite folk via Facebook & mina favoritartister via Twitter (man kan hitta folket på Instagram via FB & Twitter, jättesmidigt). Bl. a. Dj Illegal i Snowgoons, en av de 2 grundarna till Snowgoons. Nu när jag & Ken kom hem från Maxi ser jag att han har kommenterat en av mina bilder! Sprang direkt & visade Ken, han blev stolt.

Är fan helt Starstruck nu. Att någon vars musik man lyssnar på varje dag skriver att man är "vacker" känns helt sjukt. Är så pirrig att jag knappt kan kolla på Top model nu! Vet inte ens vad jag ska svara. Måste lugna ner mig. Åååhhh!!

XXX
Hihi!
Kolla kolla kolla, längst upp :D Cp-SnigL med som taggat mig med massa störda ord.
Yeah.
Och ja, det är han. Kollade det först innan jag började studsa ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0