Sommartjejen!

Spenderat heeela dagen hos von Sol! Typ. Underbar morgonpromenad vid 11, sen satte jag & Emma oss på gräset utanför & solade lite innan hon drog vidare till stan. Tog mod till mig & låg kvar i bikini, kände mig ensam & uttittad. Men jag njöt.

Sen gick jag upp för föda & fortsatt solande på balkongen. Blivit en hel del bokläsande i solen! Känner mig intelligent. Måste köpa nya böcker snarast. Lyckats få lite färg i solen måste jag skryta om, min kropp gillar mest att bränna sig annars. Men känner mig för en gångs skull lite brun. (Observera mitt streck vid bysten. Brun!)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0