Our house

Idag är jag lycklig över vädret! Igår med btw. Hade jättetrevligt i lördags, tror inte vi drog oss hem förrän strax efter 2. Pappa körde både dit & hem, både SnigL, mamma & hennes pojkvän skulle också med så blev lite trångt i bilen. Fick sitta i Kens knä, men det var trevligt. Började skämta om att SnigL skulle lägga sig i bagageutrymmet. Sen berättade pappa en historia om att han kört en full kille i bagageluckan men att han fick stanna sen & kolla då han blev orolig killen skulle öppna & trilla ut. Vi tänkte det var något han gjort som ung, men pappa bara "Nej nej, det var några veckor sen!

Sov hemma i pappas gästrum, kom nog inte i säng förrän kl 4 på morgonen. Flög upp ur sängen kl 11 då jag såg vädret! Skitvarmt & massor med sol. Hade inga extra kläder med mig mer än det jag hade på mig på kvällen, så tvingade SnigL upp ur sängen & rota fram shorts till mig. Fick sedan upp Ken med, sen satte vi oss i trädgården med filt & smörgåsrån till frukost. 

Fick pappa att sätta upp vår stora studsmatta, fast orkade inte hoppa så mycket sen. Solade mest på den. SnigL testade slå en volt & landade i skiten som någon fågeljävel lagt på studsmattan. Sen drog vi hemåt & fortsatte dagen på vår balkong med grillning & solning. Underbar dag!

Idag ska jag spendera dagen på balkongen, solen kommer dit vid 13. Ikväll blir det nog gymmet, om jag inte ångrar mig & tar en joggingrunda! Imorgonbitti har jag & Emma vår granne bestämt att vi ska gå & handla frukost vid 10, sen mysa på balkongen. Ska ju bli lika fint väder imorgon :) Hoppas verkligen det stämmer! Jobbar bara fredag förmiddag den här veckan, så det är perfekt! 

Tog lite bilder på pappas hus, blivit helrenoverat sen jag flyttade. Då passade de jävlarna på... nytt golv i hela huset, vita väggar & lite nya möbler. Ha en bra måndag ute i det fina vädret :)

XXX
Livingroom.
En Ken i soffan med. Finaste möbeln ♥
Livingroom2.
Öppen planyta är det, här är halva köket med matbord.
Hallway.
Hallen, köket till vänster, pappas sovrum rakt fram & grovkök till höger. Och en sladd.
Toilet.
En dålig bild på badrummet. Snyggare än innan!
Snail room.
SnigLs bo, mitt förra rum.
Papp.
Och pappas rygg. Han stod & glodde i hörnet ett tag, såg roligt ut.
Beff.
Starka tjejjen!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0