Lite results

Guten morgen folks! Har börjat komma upp i tid på morgnarna, hela förra veckan & den här veckan (förutom helgerna ofc) har jag varit uppe frivilligt 9-10. Varit pigg & allt med! Ovanligt. Det är tidigt för det här fjunet. Skönt att hinna med en massa mer. Har börjat med förmiddagspromenader innan frukosten, trevligt när det är fint väder ute! Fast idag fick det bli frukost först, jobbade stängning igår & åt lite halvdåligt på jobbet så var skithungrig imorse. 

Annars 'rå? Värsta bundis med halva Snowgoons nu, de gillar mina Instagrambilder & hjälper mig hur man för sig på Instagram. Inte lärt mig allt med hashtags & hur man svarar på folks comments. Men mina favoritartister hjälper mig, no problems ;) Heftigt. 

Var tvungen att springa ut en runda i köket nu bara för det. När jag blir överexalterad & glad springer jag runt, typ reser mig från det jag håller på med & springer iväg. Sen dunkar mitt hjärta massa, så springer jag tillbaka & sätter mig. Gjort så ända sen jag var liten. Helt jävla weird är jag. Inte konstigt mitt hjärta börjat slå dubbeslag (hoppa över slag?) ibland, blir så lätt upprymd. 

Blev finare väder idag än jag trodde, sol i Halmstad & ganska blå himmel. Tur det, ska in till stan en runda tänkte jag & in på bokhandeln. Ska leta efter Stephen King böcker, helst Varsel som råkar vara en av mina favoritfilmer i bokform (the shining). Behöver mycket böcker att läsa nu ute i solen! Snart läst ut 2 stycken på några veckor.

Nu ska jag slänga på mig träningskläder & gå en liten promenad i det fina vädret. Ha en bra onsdag!

XXX
Fjunet.
Börjat bli lite brun nu (legat i som fan), så springer oftare runt osminkad än sminkad. Majs. Tror även jag börjar se lite resultat av all träning & viktminskning, kände mig snygg i mina tighta tights.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0