Lite bättre varje dag

What a day! Fått dåligt samvete varje gång jag lämnat balkongen. Som nu t.ex, men tänkte sminka till mig lite. Går inte om man sitter på balkongen, börjar nästan svettas direkt. Vill inte tänka på hur varmt det kommer vara på gymmet... hoppas verkligen de startat alla fläktar som finns. 

Den här sommaren kommer nog bli den bästa på länge. Lägenhet i Halmstad, ett fast jobb med semester precis de veckor jag ville ha, världens bästa pojkvän & massa söta vänner, nya som gamla! Och liiiite mer vältränad. Eller vältränad känns fel att skriva, lite mer muskler & mindre fett dvs. Hoho

Nu ska jag leta upp någon sval outfit till gymmet.

XXX
Smält.
Det är så varmt ute här att våra ljus på balkongen börjat smälta.
Bok.
Läst en halv bok idag. Hoppas jag blivit brun utan att bli alltför bränd.
New lamp.
Fick den här lampan av mamma då hon ska flytta. Den passade perfekt in i vardagsrummet på vita byrån. Ohh :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0