I love you sol

Hatar våra grannars undervåningsgrannar just nu. Har vaknat 3 dagar i sträck nu kl 8 på morgonen av att de borrar & bankar så högt att det låter som de är inne i vår lägenhet. Sängen vibrerar nästan! Tror de river ut köket eller något, men hur lång tid kan det ta?! Bajshelvete.

Igår spenderade jag hela dagen i solen hemma hos Millis. Hängde på hennes uteplats med Bamse katt. Han hade sele på sig & var jätteglad över att få komma ut i solen (innekatt), grävde gropar i jorden & klättrade på ett plank. Fick mycket färg i solen... en röd färg. Men hade smörjt mig på bröstet & axlarna där jag brukar bränna mig värst, så blev inte så farligt. Blev lite röd på benen med, första gången någonsin då de nästan aldrig får färg! Så jag är nöjd. Tänkte vi skulle åkt över en runda till Helsingör, men klockan var 16 när vi kom på det så får bli nästa soldag!

Idag har jag stängning på OKQ8, men vi ska ha möte kl 13.30 så får vara på jobet 1,5 timme tidigare :< Typiskt. Idag ska vara sista dagen det är så är fint väder, imorgon ska det regna & i helgen blir det uppehåll men inte lika varmt. Hoppas kan man ju alltid göra dock... för på lördag blir det utgång :) Wie*

Ha en bra torsdag, fjuns!

XXX
Frääs!
Färdigklädd inför Valborg :] Kände mig somrig! (Läskigt böjt mitt ben ser ut).
Mjau.
Bamse spretade ut sig på golvet i solen. Så fluffiiig!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0