Gulligt knubbig

Alltså jag hatar mina grannar. Inte de bredvid oss då, utan 2 andra jävlar. De renoverar nämligen sina lägenheter & börjar borra kl 7 på morgonen! Finns fan folk som jobbar natt (inte jag som tur är) som sover då. Men jag sover också då. Smsade med granntjejen innan, Emma, som berättade vilka grannar det är som stökar. Emma & hennes pojkvän måste ha det värre än oss, det är nämligen under & bredvid de som det renoveras. De har hållt på i säkert 2 veckor nu, hur jävla mycket behöver de borra??

Ska strax slänga på mig kläder & smink för att sen bege mig mot mötet på Rasta. Efter det ska jag hem & tvätta & motionera när jag får tid. Blir inget DH & GCB med grannen ikväll, bestämde att vi skulle ha vinkväll på torsdag istället :] Hoppas det är fint väder på torsdag med, röd dag = Ken är ledig. Wiie!

Jaja. Dags att putsa till sig lite! Auf wiedersehen. 

XXX
Jahaja.
Hittade en weird bild på mig själv tagen för några dagar sen. Ser ut som att jag är en gammal tant som
håller hårt i sin börs/väska.
Naw.
Sen den här med. Ser sådär gulligt knubbig ut i ansiktet, man vill bara smeka min kind. Lite ruffsig är jag 
med, naaww!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0