Fest hos grannen + Club moon

Sitter här nytvättad & FRÄSCH, nymålade naglar & blommor i mitt hår. Måste ta mig ner till Tvättstugan & boka ny tvättid, då vi har möte på jobbet imorrn mitt i min tvättid. Så typiskt & kommer säkert inte hitta en ny bra tid den här veckan. Uääähhh! 

Blev en vild lördag. Kens kompis Mikael kom hit, så tänkte egentligen bara sitta hemma & grilla & dricka. Men sen skrev en kompis på Facebook att de var över hos vår granne (som jag & SnigL efterfestade hos för ett tag sen) & ville vi skulle komma dit! Så smsade grannen som heter Emma & frågade om det var okey, sen ringde hon upp & vi möttes på balkongerna. Varför prata i telefon när man kan prata mellan balkongerna liksom ;) 

Sen bestämde vi att hon & hennes kompis skulle komma över till oss snabbt så de fick se hur vår lägenhet såg ut. Kom då på att jag hade samma tröja på mig som sist jag var där (bara träffat de 1 gång, måste göra ett bra intryck), så sprang in i sovrummet & bytte snabbt. Tur de inte upptäckte att jag hade en annorlunda tröja från när jag stod på balkongen. Hah ;) 

Sen gick vi alla över dit & förfestade innan vi drog in till stan. Först Harry's & sedan Moon där vi träffade Louise & Jack + en massa annat folk! Bra kväll, mycket bra kväll! Imorgon ska jag nog över en runda till grannen & kolla Desperate Housewifes & GCB. Trevligt!

Hoppas alla haft en bra helg!

XXX
Lystjejen.
Slängde bara på mig något i början av vad jag trodde skulle bli en hemmakväll, lyströjan & otvättat hår. Bytte till en grå T-shirt sen då det var denna utstickande tröjan jag hade sist ;) Och de vita kilklack-platåskorna på det. Now you know.
Club Moon.
Tog kort på Moon. Kul det hade varit om man sett mig därnere, fastän det var jag som tog kortet? Oohh, lustig jag är!

Kommentarer
Postat av: Josse

Najz jeans!! Killah va?

2012-05-14 @ 16:16:01
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0