2012 - Jenizes year

Känner på mig att det här kommer bli det bästa året på länge! Hänt så mycket bra & roliga saker. Hoppas verkligen det fortsätter såhär. Måste göra en glad-lista på saker som förgyller/förgyllt mitt år & saker som jag aldrig kommer glömma!

- Var med på Nyhetsmorgon. Visserligen på grund av en tråkig sak, men kommer ändå vara något jag minns. Att jag klarade prata på TV live utan att vara alltför konstig;) Dessutom fick jag reda på PIP-skiten i slutet av December 2011 så det får räknas till det året.

- Jag bor i Halmstad i en fin & hyfsat billig lägenhet med min fina mr. Ken. Är så glad över att äntligen få bo här, samt fått världens festligaste grannar (som bjöd över mig på fest ikväll, men tvingade mig själv att tacka nej då jag inte orkar vara bakis på jobbet samt tränat så duktigt idag).

- Blev anställd på deltid med bra lön. Tjänar tillräckligt så jag både klarar mig & har över till kul saker samt mycket fritid! Behöver med andra ord inte söka massa jobb på ett tag om jag inte vill.

- Är mer vältränad än någonsin, även om jag är långt ifrån vältränad. Några kilon minus till sen kommer jag vara så nöjd! Är helt säker på att jag kommer ha uppnått mitt mål innan året är slut.

- Haft konversationer (fler än en nu) med både Dj Illegal & Detgunner, som tillhör en av mina favoritgrupper inom musik. Lyssnar på deras musik i princip varje dag, är fortfarande helt starstruck. Älskar hur de bryr sig om sina fans!

Livet är aldrig perfekt, men fokuserar man på de bra sakerna känns det genast så! Dessutom är det sommar, vem är inte lycklig då;) Alla borde göra bra-listor, man blir så positiv! Hurtbullen*

Nu kommer lite bilder, på bland annat de småländska birmakatterna Ella-Rosa & Max. De var på grönbete i helgen. Gulligull! Guten nacht:)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0