Soooon...

Wäääähh! Vilket otrevligt väder vi har. Men snön har börjat smälta en hel del iallafall. Om mindre än 2 timmar sitter jag på Art Clinic! Åhhh, inte alls sugen på att åka dit. Känns som att de kommer vara otrevliga & säga "allt är bra, hejdå!" De vill ju inte ha några "krångliga" patienter. Men men, tur jag har min man med mig. Han har mörk röst & kan säga ifrån!

Hoppas att vi inte kommer iväg sent till gymmet, är så sugen på att äta ute! Längtar så jävla mycket till sommaren, förfester i vår lägenhet, sol & uteserveringar. Har nära till stranden med! Iiiiihhh :) Inte alltför lång tid kvar... 

Ha en bra fredag, gullefjuns!


XXX
AwYeah!
Här står jag i mina jobbebyxor ja! Känner mig fräsig. De sitter tight om stjärten.

Kommentarer
Postat av: Jonathan Lindström

Hejsan...



Jag såg en fejkanvändare av dig på en hemsida som heter " Www.Kamrat.com " användare " secksibeejbs "



Hon säger på hennes info att hon heter Lina och är 18... tänkte så du visste om det, och jag har sagt till henne att om hon inte tar bort fejk-användaren så kommer hon polisanmälas. men jag tyckte att du skulle känna till det .



Hoppas du har en underbar vecka framför dig =) Bye

2012-03-11 @ 16:53:55
Postat av: jonathan Lindström

Hejsan.. igen... såg nu att personen hade tagit bort sin användare från Kamrat... så du vet.. tror han/hon blev lite skraj när jag sa att jag skulle polisanmäla profilen :)



Men du få ha en forsatt trevlig dag Bye!

2012-03-11 @ 17:03:38
Postat av: Jenny <3

Hej!



Okey, det var snällt av dig! Konstigt med folk som snor andras bilder & gör fejkprofiler, förstår inte riktigt grejen. Svartsjuka kanske & vill störa? Tack för hjälpen iallafall!

2012-03-11 @ 18:25:18
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0