Folk som bör dö på FB

Nuuuuu har Millsson åkt hem! Vi har lagat kycklingwok & varit nere i den skumma asiatkiosken nedanför vår lägenhet. Det är en hyffsat stor byggnad, men alla fönster är täckta med papper. Men det är en sorts livs iallafall, alltid velat gå in & kolla i den. Men känns som att det är en sån kiosk bara stammisar handlar i. De har säkert olagliga substanser bakom kassan.... ska testa gå dit en dag & ba "Ni har inte coca cola.. bakom disken?" Sen blinka frenetiskt med mitt ena öga. Antingen så förstår de direkt, eller så tror de jag har ticks. 

Trött man börjar bli på alla som varenda jävla gång de ska till gymmet måste skriva det på sin Facebook! Har en kille på Facebook, det enda han skriver på sin statusuppdatering är hur han PUMPAR PÅ GYMMET!!! AWWYEEEAAAHH!!! Som att det skulle vara av intresse för andra varenda jävla gång. Eller folk som klagar över sina liv på Facebook. Typ skriver halvskumma texter & när någon väl frågar vad som hänt vill de inte svara. Vad vill ni vi ska göra åt det häääär olyckliga människor?? Ibland får jag lust att gilla folks statusar när de skriver sånt.

Och sist men inte minst; folk som skaffar barn & efter det handlar ALLTING om deras nyfödda bebis. Dom bara "Åååhhhhhh, Tindram rullade nyss över på mage!!!! VILKEN BRA BEBIS JAG HAR!!" Bebisar är nog den tråkigaste varelsen som finns, ändå är det sånt folk skriver mest om. Alla bebisar beter sig likadant liksom, bajsar, äter, spyr, rullar runt, skriker, bajsar lite till etc. Inget nytt där. 

Jaja. Nu har jag inte tid att klaga mer, för nu ska vi till gymmet ;) PUMPA!!

XXX
That's hot.
Kattoutfits, det är något att skriva på Facebook om. Haha, kolla in kattens röv till höger. Den ba "Yeeeeah... that's right. I have a butt."


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej alla glada modefilurer!, jag har ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer att få forumet att växa så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag skulle bli väldigt glad ifall du och andra som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan ni skriva om eran blogg eller hemsida och ha med den i era inlägg. Moderator roller kommer att dyka upp när forumet växer för seriösa och engagerade personer. Om ni gillar att se på youtube så kan ni alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Till sist vill jag bara nämna att vi har en facebook grupp också som finns på adress www.facebook.com/modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-07 @ 20:20:41
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Jenny <3

Ja, du har redan skrivit det i min blogg "Mikael". Kan du sluta reklamera din skit i min blogg är du snäll, blir ledsen varje gång jag fått en kommentar & det bara är reklam.

2012-03-07 @ 21:56:05
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh, jag skulle vilja utöka listan över folk som borde dö på fb med nr 4, folk som skriver kryptiska statusar där dom tycker att "somliga" eller "vissa personer" är jobbiga/störiga/omogna osv och sen blir upprörda när folk tar illa vid sig. Skit i att skriva hemlighetsfulla meddelanden då?



"Mikael" - för att använda världens äldsta uttryck: Ägd!

2012-03-07 @ 22:13:32
Postat av: Jenny <3

Haha, JAA! Hur kunde jag glömma, kryptiska statusarna hamnar nog på 1:a plats enligt mig. Att snacka/skriva skit offentligt & inte lämna ut namnet på den man syftar på betyder inte att man är diskret ;)



Den där Mikael förstör min blogg, han kommer hamna på min utelista som jag ska börja med.

2012-03-07 @ 22:24:53
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0