Storfjun 24 år ♥

Idag är ingen vanlig dag, för det är Storfjuns FÖDELSEDAG! Naaawww. Vaknade vid 10.30 av att Kens mobil ringde, så smög in i garderoben & hämtade presenterna. Blev en YSL parfym som luktade jättegott & bodybutter! För en stor, musklig kropps som Kens krävs mycket kroppssmör ;) 

Ikväll ska vi ut & äta med Kens kompis Mikael & hans flickvän, inviger nog uteserveringen! Hoppas vi slipper regn ikväll, verkar dock bli lite kallt. Så får behålla vinterjackan den här helgen med, Uäh. Sen fortsätter troligtvis kvällen på Mårtensson eller något annat bra ställe! :D

Fixat mina naglar lite. De fick stenar på sig, så nu känner de sig lördagsfina. Ifall ni ville veta. Tagit kort på de också så ni får se. Tagit kort på mina nya lyktor med, de är så finaaaa! Nu ska jag strax ut & gå en runda, sen hoppa in i duschen så vi kan påbörja förfestandet i tid ;) 

Ha en bra lördag, fjons!

XXX
YSL Parfume.
Orange var den manligaste färgen jag hittade på bodybutter med god lukt & från ett bra märke.
Oooohh!
Millis hade med sig tulpaner till Storfjun, jag blev jätteglad! För jag älskar blommor.
Nails.
Guldnaglarna, oohhhh. Här kan man se hur stark min handled är då jag spänner den.
Lyktor.
Mina vackra lyktor från UDDA-affären i Halmstad.
Lyktor2.
Och lyktor man kan ha på balkongen från Åhlens. Ljus ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0