Psykiskt välmående

Trevlig dag igår! Louise & Jack hade jeeteefint i sin lägenhet. Fikade & gick en runda inom Offside. Hittade mig faktiskt en fin, stickad tröja så jag blev av med presentkortet. Velat ha en sådan länge, men alla jag hittat har varit så sticksiga! Men den här var len & skön :) 

Hunger games var bra då den var spännande, timmarna gick snabbt! Inte min typ av film ändå, men förstår att den fått bra betyg. Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma, diska & städa så här blir fint. Mår psykiskt dåligt när det är rörigt eller känns ofräscht här hemma, så storstädar 1 gång i veckan. Den här lägenheten gör mig till en ordentlig människa ;) Blir helt pirrig. 

Imorgon blir det en runda på stan, Ken von Fjun fyller år på lördag! Har någon idé om vad jag ska köpa... ska försöka få med mig SnigL, hon kan aldrig motstå shopping. Visste ni föresten att Josefin heter José i 2:a namn? Hon föddes med en svart mustasch & sombrero, men då José är ett killnamn fick det bara bli 2:a namn.

HAH! Ha en bra Onsdag, snart helg igen!!

Honesty is an expensive gift, don't expect it from cheap people.

XXX
Halla!
Glada tjejjen innan bio med sin nya tröja!
Naw.
Är inte detta det vackraste ni någonsin sett? Hade lite kladd på iPhonelinsen såg jag sen, därför bilderna blev suddiga. Tur man inte är fotograf, framkallar kladdiga bilder till folk.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0