Underbara böcker, be mine!

Ååhhh, fan vad jag är efterbliven! När jag suttit 1 timme i kö hos ungdomsmottagningen slog det mig att jag kaaanske ändå hade ett recept kvar på Apoteket. Men ville inte lämna eftersom jag ändå suttit där ett tag. När det väl var min tur visade det sig att så var det! Trodde jag skulle dö & hon vägrade skriva ut nytt för 1 år då de inte får göra det förrän det gått 1 år, bara gått ett halvår nu. Jävel också.

Så sprang ner till Apoteket & hämtade ut det. Hade tvätttid till kl 16, klockan var 15.25 och tar typ 20 minuter att gå hem. Så sprang till bokhandeln, som till min lycka fortfarande hade REA! Hittade direkt 3 böcker jag ville ha, sen visade det sig vara 20% på rean med så fick de för 180 kr! Fyndigt ;) 

Hann hem i tid för att ta ut tvätten. Så det slutade bra, blev överlycklig över mina 3 fina böcker. Det var dagens äventyr á la Jenize, kanske ska skriva en bok om det nu.

XXX
Hallåååja.
Dagens outfit; en halsduk, skor & jättekorta ben. 
Böcker!
Läst första boken av Sofi Fahrman & gillade den så köpte de andra två + en bok till som verkade spännande. De var snygga i nya bokhyllan ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Vafan! vart köpte du Elsas hemlighet? har alla förutom den ;)

2012-03-16 @ 08:37:39
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0