They have arrived.

De har nu anlänt. Killen i kiosken där jag hämtade de tyckte jag var weird för jag var jätteglad & ba "Jag ska hämta ett par skor", för han vet ju inte vad det är i paketet. Men jag gav honom mitt löpnummer & sedan visste han. Löpnummer låter snuskigt. Sen gav han mig paketet "Här har du dina vårskor". Jag ba "hur i helvete vet du att det är vårskor? Du har TITTAT!!!" Fast jag sa inte det. 

SnigL var med mig, hon kom hit efter skolan. Ska hem en runda till Skummeslöv nu & snabbfira Kalle-Nalle för han ville det. 

XXX
Oohh.
Slicka på dom.
Sten.
Coola stenen... & en sten. 
- Charrå.
Gick förbi en gubbe, han kollade på oss. Äldre människor är odiskreta.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0