That Snail

Körde hem SnigL igår på kvällen & åt lite tårta hemma. Pappa blev jätteglad, sprang runt & visade upp sina fina presenter! Sen gick vi ut en runda, me & snail. Pysen följde också med, först var det gulligt men sen blev det bara jobbigt. Han sprang efter oss & jamade, försökte få oss att vända hela tiden. Katt brukar inte gå så långt hemifrån. Fick bära honom en bit, lata lilla katt. 

Nu ska jag diska lite, sen hoppa in i duschen. Sovit med en boll av hårinpackning på huvudet inatt, gör ganska mycket för håret. Har växt jättesnabbt sen jag klippte mig sist! Wiie. Ska nog slänga på mig en ansiktsmask & färga mina fjuniga ögobryn. Älskar när de är nyfärgade, behöver inte fixa med de alls typ. Synd det inte satt permanent :< Those fjuny eyebrows. 

XXX
Charrå!
SnigL har dragit in hela sin överläpp på den här bilden, hah!
AwYeah.
Skulle ta ett viktigt outfitkort, då kom SnigL in. 
Säxy.
Min älskling, ser honom inte så ofta. Ken brukar spela på noterna ibland. Plingpling låter det.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0