Mjölkchoklad, mmmm...

Är så jävla sugen på att slänga i mig lite wokrester. Men nää, här sitter jag med en proteinshake. Den har mjölkchoklads-smak iallafall! Ken dricker såna, fast utan smak. Äckligt. Så när han beställde tog han en med smak till mig. Smakade ganska bra, hade i 70% vatten & resten mjölk då konsistensen blir lite tunn annars. Snart är det sommar & har en bra bit ändå till målvikten. Sen skiter jag dock i vad vågen visar, bara kroppen ser mindre mjuk ut. Men kommer nog gå ner något kilo iallafall! Eller så blir jag biffen av alla proteinshakes & går upp 20 kg. 

Imorgon ska jag jobba stängning, sen är jag ledig resten av veckan! Ska till Art clinic på fredag, uuääähhh. Vill, men ändå inte. Orken har försvunnit helt, men måste försöka få tillbaka den till fredag! Sen lite träning & kanske middag ute på kvällen. Lördag blir det utgång :) Äääälskar att ha mina helger planerade! 

Nu ska vi kolla Games of thrones! Säger guten nacht redan nu. Guten nacht!!

XXX
Milkshake.
Kul att mitt blåa glas alltid ska vara med på bordbilder. Det är mina fin-vardagsglas.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0