Ken loves them flowers

Hallåjaaa, vilket vackert väder vi har! Iallafall i Halmstad, hade det bara varit 5 grader till hade jag bosatt mig på balkongen. Där har varit sol hela förmiddagen! *Bästa läget* Skulle varit uppe vid 10, drog mig upp 10.45 så nu har jag ont i huvudet. Sover så äckligt länge, typ 10,5 timmar inatt. 

Har haft en bra helg, rätt låt vann i Melodifestivalen. Men weird att Thorsten Flinck kom så högt upp, fick höra sen att mamma tyckte han kunde vunnit så säkert hon som suttit & ringt. Sen kom Mills vid 23, så lyckades ta oss in till stan vid 00.15! Drog varsin drink på James, sen vidare till Mårtenson. Grymt mycket folk där! Dansade nästan hela kvällen, gick alldeles för fort! Men en bra kväll :) 

Lyckades hålla mig till varannan vatten, så mådde bra när jag vaknade. Liiiite snurrig bara. Gick ut på en promenad medan Ken var på gymmet. Gick inom Maxi för lite glass, på söndagar får man lyxa till det. Hittade ett par underbara tulpaner, så var tvungna ha de med.

Hehe, sen när jag & Ken stod i köket hittade han lite smulor från naturgodiset vi haft i en skål, så han började äta av de. Helt plötsligt fick han en jättekonstig min & började spotta i vasken! Då hade det hamnat en stjälkbit från tulpanerna när jag klippte de i skålen och den stoppade han i munnen. Hah! Typiskt Ken bara stoppa saker i munnen så.

Hoppas alla haft en bra helg :)

XXX
Outfit.
Lördagens outfit + en kavaj över sen.
Naww!
Söta Millidill ♥ Hällde i oss 2 drinkar med Mc Donalds sugrör (snodde 10 st sist jag var där, normalt..)
Frön.
Vi hade svårt få till bra bilder under kvällen tillsammans, men här funkar det! Förutom att man såg mina blåa trosor, fick klippa bort nederdelen...
Hallå ja.
En närbild med. Jag ser inte så glad ut som jag borde... coola tjejjen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0