Kelsjuk

Cha cha bloggen! Sovit helt weird inatt, somnade strax efter 00 efter att ha läst lite i min bok. Sen vaknade jag efter 3, klarvaken & kan absolut inte somna om? Dessutom hade hela min vänsterarmn domnat bort. Kens armar domnar bort nästan varje natt för de är så stora & biffiga så blodet orkar inte pumpa runt. Kanske är det samma för mig nu? Skulle tro det ;) Tränat armarna en hel del nu... Hah!

Sov någon timme till efter 7, sen ringde klockan 9.45! Ska in till Laholm runt 12 & träffa Louisis, wiie! Ska se hennes & Jacks nya lägenhet, ska bli jättekul:) Sen blir det nog en fika & inom Offside en runda. Har presentkort där sen Julas så får passa på när jag är i Laholm. Underbart att det ska bli så fint väder idag! Kan man sitta ute förhoppningsvis. 

Ikväll ska jag & min hane på bio, Hunger games. Den har fått väldigt bra betyg så håller tummarna för att det är en Jenize-film! Är väldigt kräsen när det gäller film. Vi såg ju Inception på bio, ännu en film med mycket bra betyg & det var en bra film! Men jag kunde inte låta bli att känna mig uttråkad, den tog aldrig slut. Ville bara kela med Ken istället, satt nästan i knäet på honom i slutet av filmen. Det var innan vi ens var officiellt tillsammans, så Ken kunmde inte tycka jag var jobbig ;) Nu när man bor ihop tar man kelet mer för givet, liksom "jaja, vi kan kela när vi kommer hem." Fast jag kelar nog inte mindre för det... Ken är så varm. 

Nää, om man ska börja röra på sig? Ha en bra Tisdag, folks!

XXX
CHA!
Coola tjejen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0