Katt, nu gör du abort!

Sitter i min rosa mysdress & äter frukost. Samma sak som alltid, juice & kaffe, 3 finncrisp med majonnäs & skinka, fil med egenplockad, nyttig müsli & maaaassa kanel! Älskar frukost nu för tiden, hatade det när jag var liten. Tur det vände då frukosten är det viktigaste & bästa på dagen! Äter man en bra frukost minskar risken för att man går & småäter. Visste ni det? Nu vet ni ;) 

Idag ska jag tvätta, efter jag slängt allt i torktumlaren blir det en promenad till stan. Ska hämta ut nytt P-piller recept. Känner mig som en katt när jag äter P-piller, för våra honkatter gick på det när jag var yngre. Man fick smula det i deras mat, för katter förstår sig inte på preventivmedel. Tar det inte alltför lång tid ska jag gå inom bokhandeln & kika, de hade REA där i tisdags. Hoppas den fortfarande gäller! Behöver en bok att läsa på balkongen när det blir fint väder igen. 

Jaja. Ni får njuta av en närbild på mitt ansikte så länge.

XXX
Pretty.
Tycker den här grusiga bilden fångar min karaktär.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0