Jävla Lindex

ChhaaaaaaaaChaaaaa! Haft en dålig natt, vaknat, somnat, vaknat, somnat. Kissat X antal ggr, var svimfärdig när jag gick mot toan. Så sen när jag somnat igen drömde jag att jag var på Lindex & höll på att svimma. Men var tvungen att ta mig till provrummet då jag hade massa kläder i famnen, så släpade mig upp i rulltrappan. Rullade av det längst upp. Sen hade någon som jobbat där tagit kläderna jag skulle prova & lagt bort de, så hittade inte de. Sen välte jag stället av ilska. Började böla när jag gått ut därifrån.

Konstig dröm. Men hade kunnat hända...

Har precis duschat & smörjt mig. Ska diska en runda, sen ska jag ut & jogga. Ska springa runt i mina tights & visa tightsrumpan för hela Halmstad. Not. Sen ska jag spela Aliiiiiice!! Ha en bra torsdag.

XXX
Sacre bleu.
Nämen hallå tjejen! Får man bjuda på en roofie on the beach?
Mmmmmmmoi.
Absolutligen! Ska bara torka av blodet på min tischa.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0