Jag har syndat

Blev ändrade planer idag. Diskade bara, sen stack jag in till stan & mötte upp SnigL! Hittade lite grejs till Mr. Ken, men vågar inte skriva vad än utifall att han skulle kika in här, hihi. Hittade lite till mig själv med, ooohhh det som inte fick hända! Men men. Känner mig nöjd & det är allt som räknas ;) 

XXX
Shoppingfjunet.
Ready to go! Trodde det var varmt ute, tog väst utifall att. Tur det, höll på att blåsa iväg.
Stuff.
Lite av grejerna jag köpte; mitt favorit bodybutter, pilotbågar i silver, guldnagellack & ett nude läppstift som jag letat efter jättelänge!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0