Houston, we have a problem...

Okej, nu får jag nog införa shoppingförbud. Bränt mer pengar än jag vågar avslöja på 3 dagar. Men jag behöööööver ju allt! Typ. Malin hade redan ett shoppingförbud, men hon lyckades också hitta lite grejer. Det fick mig att må lite bättre. Man kan ju inte fika på stan utan att kolla i affärer ;) Fick med mig Escada-parfymen hem iallafall! Min favoritdoft, aldrig känt någon godare doft. Möjligtvis bensin eller klorindoften vi har i badrummet...

Efter en dag på stan & efter Malin åkt hem sprang jag ut på en joggingrunda. Efter det har jag känt mig jättesnurring, ätit en omelett med champinjoner, men orkade inte hela då jag börjar må illa nu. Har ätit helt normalt idag, även då jag försöker gå ner i vikt kör jag inte på någon svältdiet. Käkar som sagt mest protein & fett, inga kolhydrater, dvs bröd, ris, pasta etc. vilket ofta får mig att må bra. Men nu känns det sådär, är hungrig & illamående på samma gång. Tror jag ska ta en kopp te & se om det känns bättre. 

Imorgon ska jag jobba stängning, så händer inte mycket då. Hoppas alla haft en bra måndag i det fina vädret! 

XXX
Wiie!
T-shirten jag köpte i lördags & ny BH idag. Äger ingen heltsvart så attee... nödvändigt.
Bikiiiini!
Hittade en bikini i lördags ju, här är den! Jeeetefin tycker jag.
Oh la la.
Escadaparfymen till höger, ny sminkspegel. Redan lyckats kladda ner honom ser jag...
Tulipans.
Köpte nya tulpaner till sovrummet, de fick bo i en enkel vas som jag hittade på IKEA i lördags.
Färg!
Färgglada tulpaner hittade jag!
Roses.
Hittade ett pat jättefina rosor för 29 kr! Det kan aldrig bli för mycket blommor...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0