En typisk Halmstad-helg

Sov lite länge idag, var sååå trött! Tvingade mig upp strax innan 11 & hoppade i duschen. Idag är det disk- och tvättdag. Jag & Ken har lyckats skapa en enorm diskhög i diskhon, så mycket att det får stå en massa på vasken runtom. Mår psykiskt dåligt när jag kollar på högen, så ska ta tag i det så fort som möjligt! Köket är en sådan plats man måste städa varje dag, blir fan äckligt direkt. Smulor på golvet, kaffespill & disk. Hade gärna ignorerat det, men måste ju återvända till köket förr eller senare igen. 

Igår hyrde jag & Ken film på Hemmakväll, blev Svampbob fyrkant the movie & Don't be afraid of the dark. Kändes bra att hyra en skräckfilm med, så kunde jag låtsas att Svambob-filmen var till en lillasyster eller något. Men det var till mig & Ken, hihi! Vi ville ha Mästerkatten i stövlarna med, men hittade inte den så får bli nästa gång. Svampbob var bra, sett den innan & jag älskar den filmen. Så jävla störd. Tecknat & skräck är bäst! Skräckfilmen sparar vi till en annan dag, får ha filmerna i 1 hel vecka på Hemmakväll!

Så har haft en trevlig helg! I fredags drog jag hem till grannen & drack vin, sen blev det spontan utgång till Harry's & B&B. Emma skjutsade mig på sin cykel, jag var skeptisk då jag är livrädd för att bli skjutsad. Dessutom gör det ont i röven av pakethållaren. Men det gick bra, Emma var en bra cykelförare! B&B är inne igen btw, sjukt mycket folk där i fredags! Dansade en massa, tiden flög iväg. Dagen efter vaknade jag 14.20, hah! Ställde inte klockan för tänkte jag kom upp av mig själv, men det gick sådär. Hann upp innan Ken kom hem från jobbet iallafall, men var fortfarande ruffsig & vandrade runt i min Rammstein-Tshirt så han avslöjade mig ;)

Fräschade upp mig & drog till Gaston's senare på kvällen med min mr. Ken.
Åt jättegod mat & drack drinkar. Testade på en dry martini, aldrig smakat de innan. Speciell smak, men helt okej. Älskar att sitta på Gaston's, väldigt god mat & trevlig lokal. Fick coola killgänget sittandes ett bord bort från oss, de skrattade, skrek, slog nävarna i bordet & körde high five samt fistade varandra (alltså fist mot fist med händerna, inget annat...) Det var lustigt att se. 

Nu ska jag strax ner & slänga tvätten i torktumlaren, sen putsa till här hemma! Ha en fin måndag.

XXX
Look at my butt.
Gått ner i strl upptäckte jag på Gina tricot. Har alltid 36 men de var för stora så tryckte mig ner i ett par 34:or. De satt bra, lite tight om rumpan bara. Men satt weird runt skrevet (typ nästan pösigt, kanske man ska utveckla en snopp?), så avvaktade. Letat efter ett par militärgröna jeans lääänge, så får se om jag köper de senare!
Stuff.
Färgerna på bilden blev skitdålig, iPhonekameran ni vet. Gröna tröjan är limegrön & gula tröjan är neongul! Köpte ett par billiga ballerinas på H&M, använder det ofta på sommaren så behöver några stycken.
Halsband.
Hittade ett fint halsband med, älskar det!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0