Marknadsdags

Idag har jag åkt karusell & ätit karamell! Okej, inte åkt karusell... men ändå. Jag & Mills drog på "traditionen" Våxtorps marknad, hängde alltid på det när vi var 15. Man andades in helium, drack öl & var fjortis. Det var trevligt. Blåste dock lite mycket idag, men solen tittade fram ibland! Jag köpte en spann med sockervadd. Best buy ever! Träffade även på en gamma, gammal klasskamrat... som inte kände igen mig överhuvudtaget. Jag tar det som en komplimang ;)

Efter det åkte vi hem till Mill & spelade kort samt smekte Bamse (hennes katt). Sen skulle hon iväg & jobba, så jag brummade hem till Halmstad igen! Åkte inom Systemet & köpte mousserande vin, det känns somrigt. Ikväll har jag inga planer, men funderar på att smsa grannen & se vad de ska hitta på ikväll. Imorgon jobbar Ken lite, sen ska vi ut & äta på kvällen! Vart vet jag inte än, men något köttigt... 

Älskar fredagar :)

XXX
Noms.
I tre olika färger + ett kattklistermärke! Underbart.
Oh lala.
Egotjejen med en liten kli på kinden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0