That fyllo

Hej blogg. Idag är jag bakfull. Åt för lite & drack för mycket vin! Men trevligt var det :) Blev ju jättefint väder sen på eftermiddagen, varmt & sol! Precis när vi startat grillen & börjat grilla kom regnet, haha! Så grillade klart under ett parasoll, sen gick vi in & åt hos grannarna. Senare på kvällen bestämde vi oss för att dra ut, beställde en stor taxi då vi var några stycken. Hittar då inte min nyckel så fick stanna kvar & leta... Hittade den i jackfickan sen x]

Gick upp till lägenheten, sen vaknar jag i sängen med kläderna på & fattar ingenting. Kollar klockan & ser att den står på 4! Ken hade somnat i soffan med x] Så blev ingen utgång för oss. Men det var kanske lika bra, hade kul hela kvällen ändå så känner mig nöjd!

Vaknade imorse & ville dricka juice. När jag står vid kylen känner jag hur hjärtat rusar & det flimrar, så sätter mig ner. Men blev bara värre så fick lägga mig på köksgolvet innan jag skulle svimma. Tyckte det var svalt & skönt så somnade nog en stund för klockan var mycket mer sen;) Tur inte Ken var uppe & hann se mig!

Det var vår lördagkväll. Nu ska vi iväg & köpa hamburgare! Imorgon åker jag till Liseberg med grannarna & deras vänner, wiie* Hoppas alla haft en bra helg :)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0