Roadtrip x2

Hann knappt komma hem från Göteborg innan det blev en runda iväg till! Hade skitkul igår, gick inom Universeum innan vi drog in på Liseberg. Tog en hel del kort, men hinner inte lägga ut allt så kommer imorgon! Åkte dessutom Atmosfär, nya karusellen från förra året. Slängde i mig en dry martini innan för att lugna nerverna, blivit mesigare på äldre dagar! Men den var inte alls lika hemsk som jag förväntat mig, så åkte 3 ggr till! Hade det perfekta vädret, fint med sol halva dagen & sedan regn från 17 så allt folk försvann = inga köer! Så sprang fram & tillbaka mellan alla roliga karuseller som Balder & Kanonen. Blev helt snurriga ;)

Strax efter 1 på natten var jag hemma i lägenheten igen! Längesen en dag gått så snabbt. Hade lätt kunnat göra om det idag! Vid 12 fick jag sms av Emma som frågade ifall jag ville med henne & Sabina till Gekås i Ullared. Hah! Inte varit där på ett bra tag, hatar människor som trängs & är efterblivna. Men blev övertalad så hängde med! Tänkte spara pengar men det gick sådär... dock mycket nöjd över inköpen. Kom iväg lite sent, så var hemma 21 ikväll! Bra dag.

Nu ska jag bädda ner mig hos min mr. Ken. Imorgon hoppas jag på sol & varmt så man kan återuppta brännan! Snart är det Midsommar, wiie*

XXX
Fräz.
Häftiga Lisebergstjejen ;) Trycker bak huvudet som en Gås.
Noms.
Köpte en fin godisskål samt fint godis att ha i. Lär inte hålla alltför länge...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0