Just some pic's

Hoppas alla haft en bra midsommar! Lite överskattad dag egentligen, ungefär som Nyår. Men ändå något man alltid ser fram emot! Hade en jättebra midsommar, drack massa drinkar, åt midsommarmat & festade till det senare på kvällen med vänner på B&B! Idag har jag vilat upp mig, sen blev det middagsdate på Harry's med Emma & Sabina. Blev god mat, vin & mycket prat. Kvällen flög iväg, inte förrän strax efter 2 tog vi oss hem. Mr. Ken har spelat Diablo III hela dagen, det blev en bra midsommardag för honom också med andra ord ;)

Nu (några år senare), lite bilder från Liseberg! Nästan alla bilder är skitkvalité & suddiga då jag tagit de med iPhonen. Men vill ändå lägga ut de då det är bättre än ingenting ;) Enjoy. 

XXX
Von Ödla.
Fisk ser lustig ut.
En catfish som ville ut (svårt få bra bild då glaset/vattnet var grumligt)
Rolig fågel som simmade snabbt så svårt få en bra bild. Han skvätte vatten på mig...

Hallå där... stranger.
Sötaste paddan jag någonsin sett!
Den här fisken simmade samma runda om & om igen, hela tiden med öppen mun. Även han var svår att fånga på bild, snabb fisk. 
En mycket stor krabba. 
Även han ville komma ut. 
Den här fisken blev arg när vi ville ta kort.
Här har vi Patrik stjärna, Svampbob fyrkants vän.
Clownfiskarna simmade runt & kände sig famous efter "Rädda Nemo".
Små silkesapor som hoppade runt fritt. 
Den feta apan puttade ner den andra efter den här bilden. Dålig stämning...
Den här fågeln var också fri inne på Universeum. Ville ta på den.
Fin groda.
Fågelspindel. Tycker de ser så fjuniga ut att ta på.
Svarta änkan bodde i en bur inredd med siden, guldstiletter & champangeglas. Fabolous!
Största hajen i akvariumet. 
Emma med sina älskade ormar som hennes pojkvän vann. (Suddig bildjävel).
Drack goda drinkar på Restaurang Gasten.
Mörk bild på vårt lilla gäng! Gick dåligt med bilderna den här dagen...
Väldigt fina i våra regn-bög-kappor. Hah! 
 
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0