That's what up

Guten kvällen! Jobb för hela slanten i helgen. Hah! Var ute med SnigL i Onsdags, sjukt mycket folk på Moon. Satt på Bulls uteservering med Emma & Co, sen gick jag & Snigeln vidare. Vakten på Moon trodde inte på att jag var 23 år, fick räkna upp födelsenummer osv. Sen blev han sur när jag räknade upp all information innan han hunnit knappt hunnit prata klart ;) Idiot. Sen gick även brandlarmet, lät som en låt så ingen gick ut. Inte förrän vakterna kom & skrek att alla skulle ut förstod vi. Brandkåren kom, men fick gå in igen efter knappt en halvtimme så säkert någon idiot som rökt på toan bara. Haft en bra jobbhelg med roliga arbetskamrater! Komikern Per Andersson från Parlamentet kom in & handlade idag med sin familj, jag blev nervös. För jag är cp. Linda fick honom i sin kö & sa att vi gillar honom ;) Imorgon är jag ledig & då är det Måndagsklubben! Får se hur det blir, jobbar på tisdag. Men nästa måndag är det redan bokat, har min sista semestervecka då. Wiie! Hoppas alla haft en bra helg🐛 XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0