FU Blogg.se

Blogg.se har fortfarande inte fixat video-funktionen, nä. De gillar säkert inte min musik ;) Testar jag med Rihannas videor kanske det funkar... vem vet? Horor går ju alltid hem

Haft en trevlig utekväll på Solsidan med Emma & Sabina! Blev en kort kväll med förfest framför Sex education & stan 23-01, men ändock mycket trevligt! Samtliga skulle upp tidigt, samtliga var inte jag ;) Men planerar ändå på hyfsat tidigt uppvaknande & morgonpromenad! Det är ju trots allt bara tisdag imorgon (idag). Någon måtta får det vara. Så med andra ord ska jag slänga mig i sängen nu & våldgästa mr. Ken. Ska lägga mig på honom & värma mig. Han ska gilla det.

Guten naacht!

XXX

Jag är ledsen, men ni får stå ut med ännu en bild på moi. För att ett inlägg utan någonting mer än text suger och ja... jag hade en ganska bra ego-foto-dag med iPhone ikväll. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0