Äntligen lite sommar!

Äntligen är jag & Ken lediga tillsammans samtidigt som det är underbart väder ute! Så idag blir det stranden, dock inte bestämt om det blir Östra eller Tylösand. Men har typ gångavstånd till Östra så blir nog det. Wiie* 

Jobbar öppning lör-söndag sen min sista semestervecka! Hoppas jag får hyfsat väder då med. På Måndag blir det Måndagsklubben med Milla, Jessica & Sofie :D Sen Tisdag-Torsdag blir det kanske Sthlm med mamma & SnigL, har inte bestämt mig än. Kostar en del då vi ska flyga dit (för lilla SnigL har aldrig flugit förr) & vill spara lite på mina pengar. Så får se hur jag gör! 

Snowgoons nya album är bäst btw, see for youself.

XXX
Kor hemma vid Kens föräldrars hus. Mu sa de. 
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0