Bra nyheter vs dåliga

Cha fläskläpps! Jag har en jättestor blåsa på min läpp, den är skitful. Halva överläppen är svullen & svider/kliar. Känns som att det är såhär det vore att ha botox. Ankläpp in my face. 

Har hänt bra saker. Jag har blivit erbjuden deltid på OKQ8, wiie! Så känner nu mig offentligt oarbetslös. Haft 2 extrajobb ju, men tycker ändå det räknas som arbetslös då man aldrig vet hur nästa månads inkomst ser ut. Nu kommer jag ha ett riktigt schema & lite koll på hur det blir med pengarna varje månad! Är SÅ lycklig! Och jag är Halmstadbo. Underbart. Fick även VG på mitt andra matteprov, så antar jag får VG i kursen :] Har tydligen underskattat mig själv.

Sen kan det ju aldrig hända bra grejer utan att tråkiga saker hänger på, brukar vara så för mig tycker jag. Men är positiv & tror det kommer ordna sig i slutändan! Kanske skriver ut om det sedan, då jag inte är ensam om det & tycker det är viktigt att rättvisa skipas.

Har det mysigt i vår nya lägenhet. Ska fotografera sen när vi kommit iordning. Hoppas målargubbsen kommer nån dag nu så vi får ommålat i hallen & vardagsrummet! Äckeltapeter. Vår TV visar bara myror just nu, så här är lite tyst med. Fick igång den på Nyår, men sen la han ner. Antar det kan vara som de byter till Triple play i byggnaden då det skulle ske efter nyår, men hur lång tid ska sånt ta? Sen läcker vårt handfatsrör. Och vi har fått fel tvättnyckel. Och vi hittar inte vårt förråd. Och nya bredbandet fungerar inte. Men jag är nöjd ändå :)
God tisdagkväll! Nu lite nyårsbilder på mig & min hane.

XXX
Mr K&J.
Ken bah "Yo", jag bah "Hihihihi!!"
Hehe.
Det här blev en bra bild. Jag ser ut som något slags djur...
NANANA!
Vet inte varför jag tog en blixtbild i spegeln, man ser ju bara all smuts... ååhhh.
<3
Mitt stora, underbara fjun på utgång.
Lillfjon.
Lilla fjunet på utgång i stora jackan. Man ser på min näsa att jag var mycket förkyld.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0