Brainwash bang like a bad hangover.

"Jag vill vara överklass... jag ÄR överklass, jag hoppas det!" - Katrin Zytomierska. Weird. Kollar på Efter 10. De pratar allt möjligt. Katrin är underhållande tycker jag, men hade knappast vilja vara henne. Skäms över henne. Klart det finns de som tjänar mer & de som tjänar mindre, men klasssystemet känns väl lite medeltid? Finns en massa människor med pengar upp över öronen, ändå är de helt bakom flötet. Inte alla hästar i stallet. Några skruvar lösa, etc etc. Och folk med mindre pengar, men huvudet på skaft. Ja, ni förstår grejen... ingen bryr sig om någon är "överklass", om man inte är lite korkad & wt dvs.

Fick min tid på Art Clinic inställd idag, läkaren kunde inte komma. Så fått en ny tid på Måndag! Jag som bara vill få det överstökat. Tur min hane följer med, det känns lite bättre. Bara för detta började det värka i ena bröstet nu. Åhhh, vad trött man är... vill inte behöva ha det där besöket i huvudet hela helgen, ska jobba öppning på OKQ8 lör-söndag med. Vill bara lägga mig under värmefilten & vakna upp helt välmående igen.
Ska dra & sminka till mig lite, sen ska jag ha besiktning på gamla lägenheten! Skönt bli av med den. Betalade sista räkningen igår till den, en elräkning. Ahhh... Ser fram emot ikväll, då har jag & mr. Ken bokat bord på Wild west steakhouse. THE BEST STEAKHOUSE IN TOWN! Världens bästa kött.
Ha en bra fredag, fjuns!
XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0