Dags för konfrontation...

Hemkommen & precis fixat till små naglarna. Ska strax ringa till Art clinic, min klinik som tagit betalt 41 000 för dessa skitimplantat. De vill dessutom ha 500 kr bara för att få prata med en läkare/kirurg, annars får man nöja sig med sköterska (kanske skrivit detta tidigare, men tycker det är så jävla illa så måste poängtera det).

Är nervös då jag inte riktigt vet vad jag ska säga. Att jag vill bli undersökt? Träffa dom? Tänk så blir jag jättearg, kanske säger något riktigt dumt eller slänger på luren? Eller så kanske jag viker mig & bara "Okej okej, hejdå". Men så ska det inte bli. Har skrivit några punkter att ta upp i telefonen, om jag får chansen dvs.

Jaja. Nu ska jag äta lite finncrisp & invänta min man :)

XXX
Nanaanaa!
Gillade den här bilden bäst av alla mina miljoner nytagna cambilds. Ser trevlig ut.
Ohh lalaaa!
Men måste lägga ut den här med så ni ser mina fräääsiga örhängen ;) Peeeace!

Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY

Åh söta bilder på dig :)

2012-01-13 @ 13:24:00
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0