Underbara morgon...

Hatar att gå upp inför öppning på OKQ8. Sover nämligen aldrig någonting på natten! Lyckas jag somna hyfsat snabbt vaknar jag upp 3-4 ggr fram tills klockan ringer kl 3.55. Vaknade runt 0.30 av att jag låg helt svettig i Kens armhåla. Mmmmmm... weird.

Blev en dålig morgon, skulle göra äggmacka men tappade halva äggskivorna på golvet. Uääähh! Och nu är klockan mycket, brukar vara seg på att sminka mig... men måste ju dölja ringarna. De äro oändliga.

XXX

Sånt här gör jag på jobbet ibland, tar tempen på korvar. De har hög feber de små stackarna...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0