Tidig måndagmorgon

Sitter helt sliten & äter sen frukost. Var vaken imorse mellan 6-9 typ, sen somnade jag om & sov till 11.30. Målaren har varit här, hon räknar med att bli klar på Onsdag! Hon sa hon tänkte måla dörrlisterna med, för de är så slitna. Kommer bli jättefint! Längtar. Just nu får man trippa försiktigt genom hallen. I vardagsrummet är alla möblerna täckta med plast då de målat taket med!
När jag pratade med målaren märkte jag att min röst blivit hes. Känns nästan som att jag håller på att bli sjuk igen! Är det möjligt? Tur jag är ledig den här veckan iallafall. Tänkte åka & börja städa i gamla lägenheten, men får se om jag orkar det då. Där är dammigt & snuskigt. Vill inte vara i den lägenheten mer, nu när vi har vår nya. Men måste väl... 

Ville vara uppe vid 6.45 imorse eftersom jag skulle kolla på Nyhetsmorgon + trodde målaren kom vid 7. Var sen vaken till 9, kollade runt på datorn lite & fixade. Drog på mig nya värmefilten över duntäcket. Råkade sedan somna med den på. Vaknade runt 11 helt blöt av svett, hahaha! Jag älskar värmefilt. Han har gjort mitt liv så mycket bättre med sin värme. 

Nu ska jag planera min dag. Typ. Städa eller ligga i sängen & vila? Bjuder på lite dåliga ego-iPhone-bilds sen i lördags innan pappis fest så länge.

XXX
Spegel.
I have a fan.
Ohh la la.
Andra kameran på iPhonen med sämre kvalité, but I like it...
:*
Man kan se sig själv i den när man tar kortet. Därför jag pussar mot den.
Awww.
Pysen har också en filt som han älskar. Kattfilt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0