Mycket mjuka tankar

Vilken lång dag det har varit! Upp klockan 4 imorse, ovanligt pigg. Sover inte helt när jag ska upp så tidigt, mitt psyke blir helt fuckat av tanken att klockan ringer 4. Försökte ignorera det igårkväll & lyckades somna hyfsat snabbt, men ändå halvvaknade jag hela natten. Drömmer konstiga drömmar samtidigt, mycket skumt... dö din hjärna. Synd man inte kan söva ner sig själv.

Ken brukar ta i min nacke med hoppet om att han ska få tag i den där svim/sömn-nerven & söva ner mig (sånt man kan se i vissa actionfilmer). Så varje gång vi är bland folk & jag säger förargelseväckande saker om Ken kan han snabbt tysta mig genom att ta handen runt nacken & söva mig. Sen vaknar jag upp mitt i natten & undrar vart jag är någonstans, då har Ken & vårt sällskap redan dragit till stan & festar loss för fullt. Sen tar jag handen runt min egen nacke & söver ner mig själv igen.
Det är sånt jag & Ken brukar diskutera. Ibland fantiserar jag om att vår lägenhet skulle vara avlyssnad, sen blir jag nervös. Jävlar vad snabbt vi hade åkt in på psyket! Börjar då prata som normalt folk & låtsas att jag älskar barn. Fast egentligen står jag på balkongen & siktar mot lekplatsen med min shotgun... Neeeej, skoja bara! Äger ingen shotgun.
Anyways. Annars 'rå? Pappa har varit här & skuvat upp lite saker. Började med vår supersexiga nya spot till vardagsrummet. Märkte ganska snabbt att något inte stod rätt till. Pappa började svära mer & mer. Inväntade spänt ett ubrott, men det kom aldrig då han hittade en annan lösning till problemet! Sen var pappa glad igen. Han kommer imorrn & hjälper oss med resten. Nu börjar här bli riktigt trevligt :]
Ken har också haft lite damp idag. Telia-Felia skickade fel som vanligt, tycker ju att när man sitter i telefonkö i cirka 2 år innan man får hjälp kan de ju se till att verkligen lyssna & hjälpa så det blir rätt. Fick hem någon låda som vi inte ska ha, så nu sitter ännu än gång lille fjunet i evig telefonkö. Snart kommer det troligtvis en fet räkning på skiten också. De är snabba, de små kräken... men de har bra nät & täckning. Därför står man ut.
Ska börja på maten nu. Färsbiffar! Tror jag. Ha en trevlig kväll folks! 
XXX
Aaee.
Typiskt skrynkliga människor...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0