Lite rastlös...

Såja, iordning inför jobbet. Lika bra vara klar i tid så jag inte riskerar att stressa sen! Är så dålig, kan ha gott om tid när jag äter frukost sen ba "Ååååneeeeeeej, klockan är jättemycket måste klä & fixa mig", sen blir jag sen eller precis i tid. Knepigt det här med tider.
Glömde skriva i min to-do-in-the-week-lista från förra inlägget att jag ska tvätta imorgon med. Ifall ni ville veta. Det gjorde ni. Ska inviga tvättstugan, är lite nervös. Tänk så är det jeeeeeteknepigt? Eller att någon bara bryter sig in & snor alla mina trosor. Förra tvättstugesystemet var überbra, omöjligt för andra att komma in i tvättstugan under ens tvättid. Nu är det något tvättnyckel-på-väggbräda-system. Iofs kan man nog inte bryta sig in då heller... imorgon får jag veta.
Ja. Ha. Nästan en hel timme kvar innan jag ska köra. Hatar att börja sent av den anledningen att jag aldrig hittar på något på förmiddagen. Tycker tiden går för snabbt & vill alltid ta det lugnt innan jobbet. Folk ba "Ahhh, men börjar du inte förrän kl 15 har du ju maaaaaassa tid på förmiddagen att göra saker" Jag ba "eh nej, jag brukar sova & äta frukost i 2 timmar". Behöver vila upp mig inför 9,5 timmars passet. Lat fjun.
Ska vattna mina blommor nu. Jag älskar dom. Så ni vet. Ni ska få fler bilder på lägenheten sen, nedanför får ni se en av mina nya växter. Jag vet ni är intresserade.
XXX
Mjao.
Färdigsminkad inför jobbet. Ni får ursäkta alla tråkiga cambilds, men det är så smiiiiidigt! & hatar inlägg utan bilder. Drömde inatt att jag gjorde 3 inlägg på raken utan bilder, SICK!
Mmmmmm. Växt.
Här har ni min nya växt jag sprang till Maxi & köpte i förra veckan. Så jävla fresh...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0