It's happening.

Klockan 17 går tåget mot Stockholm. Så jävla sjukt känns det. Men är glad att vi får den här chansen! Är inte så nervös nu längre när vi är 2 st, men kommer nog dö lite imorgonbitti när vi kommit till TV4-studion för att sminkas. Live är ju så direkt & säger man en enda sak fel är det där så alla kan höra! Skulle vara jobbigt säga någonting helt cp så alla tror man bara är korkad. Men men. Shit happens isåfall. Sen kan jag aldrig lämna lägenheten igen ;)

Måste packa & lite sånt nu. Skulle vara jobbigt glömma något viktigt smink eller kläder. Sitta naken i studion. Vad hemskt det hade varit, nervös OCH naken på en o samma gång. Det går inte. Måste ringa min Ken med, han hinner inte komma hem från jobbet innan jag åker :< Uäähh! Får pussa honom via telefonen. Pussa hans kudde. Ta med ett par kalsonger & gosa med ikväll... kanske. 

Wish me good luck! Håll tummarna för att jag inte svimmar eller trillar.
XXX
Victory!
Sitter här i mitt kök & pirrar. Fräsiga tjejen som ska till the Big city snart...

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Är i samma sits :( vad heter pips sida på facebook? /Moa

2012-01-11 @ 10:59:28
Postat av: Jenny <3

PIP:s facebookgrupp heter PIP bröstimplantat. Den är även sluten så ingen utomstående kan se vad som skrivs där:) Det är verkligen jätteskönt att få träffa & snacka av sig med andra i samma situation.

2012-01-11 @ 21:35:50
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Adrienne

Hej jenny



Jag har också implantat från pip. Hur blir man medlem i Facebook gruppen?

Lycka till med dina implantat!

2012-01-18 @ 22:02:33
Postat av: Jenny <3

Sök i rutan uppe på facebook där man söker på personer, skriv in PIP bröstimplantat så ska gruppen komma upp :) Tack så mycket, detsamma!

2012-01-21 @ 21:37:06
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0