Bästa någonsin

Här ligger jag, Ken & värmefilten o myser. Första gången han invigs! Filten alltså. Så jävla underbart med en värmefilt, bästa grejen jag investerat i på länge (fastän det var Ken som betalade).

Kollat igenom IKEAs hemsida. På mån-tisdag målas vår hall & vardagsrum klart, sen drar vi till IKEA & fixar lite snygg förvaring. Ska bli kul att få fixa iordning allt här! Hatar att ha stökigt omkring mig, mår psykiskt dåligt.

Festen hos pappa igår var trevlig:) Varade från 18-1, sen började alla dra sig hemåt! Idag har jag & Ken slappat i Skummeslöv, kollat på "Tillsammans" på VHS. Det är nog den bästa svenska filmen någonsin. Jag & SnigL kollade alltid på den när vi var yngre, hah!

Snart måste jag ta mig ur filten & fixa mat. Kommer bli knepigt... Ha en skön söndag, folks!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0