Yo yo fredag

UPDATE! Hittat en tjej till TV4 efter 10 på Måndag :D Underbart. En från FB-gruppen som ställde upp, duktig. Credit till alla tjejer som inte är rädda att gå ut i media & stå upp för sin sak.

Anyways. Ken & jag har lagat mat, druckit lite vin samt tränat på våra dansmoves inför pubrundan imorrn. Så vi är synkroniserade på dansgolvet liksom. Förfest bara jag & Gull, sen möter vi nog upp Kens vänner i stan:) Ohhh så trevligt det kommer bli! Längtar.

Nu ska jag spela lite Tomb raider, sen ska vi kolla vidare på nya skräckserien "American horror story". Btw en bra serie för de som gillar skräck, såg pilotavsnittet igår & det var riktigt bra! Spännande & läskigt, är överlycklig eftersom jag äääälskar skräck & redan sett typ alla filmer som är värda att se;) Hoppas serien håller länge!

Ha en bra fredag, folks!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0