What a birthday!

Vilken bra födelsedag! Blev en långrunda ändå i det fina vädret, hämtat upp ett paket på Maxi. Sen städade jag lite. Sånt ska man inte göra på sin födelsedag, men jag var sugen. Då är man fan gammal. Det var inte det som var en bra födelsedag, utan spelade lite Alice madness returns, sen kom Ken hem! Gick bort till en restaurang som heter Verona här i närheten på vägen mot stan. Jättefint ställe! Beställde Lammracks & Créme brulée, Ken åt Oxfilé & cheesecake. Kommer absolut äta där igen :D

Nu ska vi kolla sista avsnittet på säsong 1 av American horror story. Buääh. Sista avsnittet... 

XXX
Seagul.
Träffade på de här små turturduvorna på min promenad. Kolla de snygga lägenheterna bakgrunden, en dag ska jag & Ken bo i de med takterass ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0