Tomatodlarn'

Hehehe. Okej, vill inte hänga ut mannen här, vet bara inte hur man stryker över namnet via iPhonen. Men iallafall... Tomatodlare. Kan man ha det som yrke? Tänker mig att han har massa små minitomatplantor hemma, precis som min. Plantis. Han är död nu, may he rest in peace. Han trivdes inte i nya lägenheten som sagt. Önskar Plantis levt än idag, så kunde vi låtit honom föröka sig & skaffa massa andra små plantor. Då hade jag också kunnat sätta tomatodlare som mitt yrke. Det är fan ett heltidsjobb iallafall!

Nu måste jag sova. Guten naaaacht!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0