Superboxarn'

Guuuuten aften! Sitter & äter avocado-klet med rökt lax. Haft en bra dag, först hälsat på Mills & Bamse katt i nya lägenheten. Jeeeetefin & stor lägenhet, större än min & Kens! That aint right. Fick tillbaka Audi i fredags, han skulle ännu en gång vara lagad. Men idag när jag körde till Mills luktade den jättemycket rök, precis som att någon satt & eldade inuti huven. Så körde in på en väg & öppnade huven utifall att. Ingen rök, slutade lukta när jag stannat. Ringde pappa & frågade ifall en bil kan sprängas bara sådär. Det trodde han inte, så jag körde vidare ;)

Men snälla pappa kom & bytade bil med mig sen, han ville kolla upp det eftersom den inte ska lukta så. Sen hade Millis fått punktering på sitt ena däck, så vi åkte & lämnade in den. Sen körde jag henne till jobbet! Drog inom Maxi & handlade Alla ♥-ans dag-mat till mig & Ken, Oxfilé med färskpasta. Ken har tjatat att vi måste ha färskpasta någon dag, så tänkte låta hans dröm gå i uppfyllelse.

Drog en runda till gymmet. Måste köpa löparskor, skorna jag har skadar min ankel när jag springer. Ken säger att det är marklyftarskor jag har för de är helt platta undertill. Synd jag inte marklyfter. Men trotsade ankel & sprang en hel del idag ändå. Finns en boxarsäck inne i rummet vid löpbanden. Kom in en kille & började slåss med den. Sen ser jag i ögonvrån hur han tar sats & ska sparka på säcken, men istället trillar han. Jag trodde jag skulle dö, höll på att trilla av löpbandet när jag försökte hålla mig för skratt! Men han brydde sig inte, utan reste sig upp & fortsatte slåss. Han boxade även säcken med sitt huvud. Undrar om han gjorde sig redo för en fight? Finns väl inte så mycket muskler i huvudet. But I could be wrong.

Tycker iallafall det är fräsigt med folk som går in för fullt & inte bryr sig om de trillar etc, själv hade jag tyckt det var ganska pinsamt. Man är ju på gymmet för att träna och inte bry sig om andra. Fast känns bra på nya gymmet nu, börjar känna mig hemma. Men hoppas ändå inte jag trillar någon gång...

XXX
Kan inte låta bli att tänka lite på den här videon när jag såg killen på gymmet trilla ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0