Lördagsbilder, ooohhh

Idag är det måndag! Igen. Men jag är glad ändå. Har redan halva veckan planerad, oooh ;) Får skynda på lite nu, ska hem till Mills & kolla hennes nya lägenhet! Spännande!! Sa jag skulle vara där 12-13 så får sminka till mig nu. Måste vara finputsad inför nya lägenheten.

Måndag - Leka med Mills, gymma med Ken.
Tisdag - Fika med Erica, fira alla ♥-ans dag med Ken.
Onsdag - Jobba förmiddag på OKQ8, gymma.
Torsdag - Ledig.
Fredag - Ledig, gymma eller gå på stan med Ken?
Lördag - Stängning på OKQ8.
Söndag - Stängning på OKQ8.

Nu får ni lite bilder från lördagen. Blev inget under festen, hade för fullt upp! Men hann ta några innan...

XXX
Taddaaa!
Ruffsiga fjunet på lördagskvällen!
Outfit.
Kvällens outfit, kavaj med shorts, strumpbyxor & linne. Inga skor ;)
Babe.
Snyggaste killen på festen!
Shrimps.
Jag & Ken var färdiga i tid, så vi hade gott om tid att fixa med plockmaten ;)
Eggs.
Några med ägg på & avocado/romröra.
Läääx.
Avocadoröra & lax. Allt åts upp, typiskt för mig & Ken som ville ha lite till frukost ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0