Hard to the motherfuckin core we are.

Hej Onsdagmorgon. Sitter i värmefiltos & svettas. Är seriöst helt varm, jag som duschat & fräschat upp mig för bara någon timme. Filtos has now destroyed my freshness. Men sitter ändå kvar, jag älskar nämligen värme. Har ett stort, varmt element i badrummet, brukar stå mot det när jag borstar tänderna. Det är framför toan, så kan ha fötterna på det med när jag kissar. Underbart! Det är ett av de bästa med lägenheten, man kan gå & skruva på elementen hur man vill. De blir glödheta! Ooohhhhh. Tycker synd om Ken som är tjockhudad & hatar värme. 

Hängde på stan nästan hela dagen igår. Direkt när jag kom in mötte jag upp SnigL som precis slutat skolan.
Skulle egentligen in för att köpa nya träningskläder, men slutade på Gina & Bikbok. Var ganska duktig, fick
bara med mig 3 trosor... typ. Köpte 2 T-shirts att ha på gymmet på H&M iallafall, sen skulle SnigL ta bussen
hem. Precis när jag blivit lämnad smsar Malin & undrar vad jag gör. Skriver att jag är i stan & det var hon
med, så möttes upp för en fika! Blev en låång fika, sen fick Malin bege sig igen så jag fortsatte mitt tränings-
byx-letande. Hittade tillslut ett par bra tights på Stadium! Brukar ha shorts, men det är lite kallt just nu...

Fick med mig en hel del grejer från Åhlens ovanvåning med inredning med ;) Gick runt där ensam ganska
länge. Ska ta kort & visa, för hittade sååå fiiina saaaker! Skrämde upp Ken i telefonen när han ringde,
sa att jag hade blivit galen & köpt massa. Så när jag kom hem tyckte han inte det var så farligt.
Mycket bra taktik när man shoppat, överdriva från början så ser det inte så mycket ut sen.

Kollade mitt konto innan jag gick eftersom jag tänkte att ser jag att jag inte har så mycket kommer jag ta det
lugnt. Dåligt val, hade rätt mycket mer än jag tänkt mig. Blir champagne & limousin när jag & Ken ska ut i
helgen ;) Hehehe.

Ha en bra Onsdag folks!

XXX
Mmmmmmmmüsli!
Det bästa med Maxi vid högskolan är att man kan göra sin egen müsli! Lovin it.
Lill-Fjun.
Har spotify i iPhonen nu så återupptäckte en låt jag lyssnade på hela vägen in till stan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0