Gatonoveeela

Sovit halvdåligt inatt. Hade både mitt & Kens täcke på mig, tog mig 1 timme innan jag förstod varför det var så varmt. Ken var helt nedkyld där han låg i bara sina små kalsipper, så fick värma honom. The student becomes the teacher ;) Ska snart iväg och jobba, eller om 2 timmar dvs. Jag som ville sitta hemma & spela Alice madness returns hela dagen...

Var en runda på stan igår. Och jag köpte INGENTING! Om vi bortser från Linserna som gick på 1000:- då & en smoothie. Men gick i några affärer & lyckades hålla mig! Kan ha varit för att jag vet vi ska till Väla i helgen... mmmm, Välus.

Nu ska jag lata mig lite innan jobbet. Hinner kanske spela lite ändå? Nerd.

XXX
Brukar kolla ICanHasCheezeburger-appen när jag inte kan sova.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0