Dagens ungdomar & deras musik

Sovit ända till 11 idag, awwyeah! Är ju fräsiga tjejen annars & brukar vara uppe redan vid 10 nu för tiden. Oldie. Kommer bli som min morfar & gå upp vid kl 6 sen. Vem fan går upp så tidigt frivilligt? Speciellt nu när det är så mörkt ute! Då måste man ju lägga sig vid 22 typ för att vakna utvilad. Vem lägger sig kl 22 frivilligt? I don't understaaaaaaand!

Ska iväg & jobba snart. Imorrn är det fredag, wiiie! Gymmet sen iväg & storhandla med min hane. Måste fixa grejs till lördag. Sitter & letar festmusik nu. Folk uppskattar inte bra musik, så jag & Ken får väl leta upp sånt barn lyssnar på nu för tiden. Typ Avicii & Pitbull, LMFAO & David Guetta, Arvingarna & Kicki Danielsson.
Hehehe.

XXX
Skooooor!
Klackat om & töjt mina "gamla" leopardisar, måste nog töja de lite till. Har typ knappt 37 i strl, dessa är små 36:or ;)
Taddaaaa!
Sött barn i Rammstein t-shirt.
- Wääähh!
Vet inte varför jag tar sådana bilder. Maybe it makes me feel pretty? Liknar min pappa.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hah, så sant! Jag kommer ju på lördag och jag KRÄVER Arvingarna. Annars kommer jag inte.



(fast jo det gör jag) ;)

2012-02-09 @ 19:13:47
Postat av: Jenny <3

Åhhh, vilken tur att jag laddat hem alla deras album då ;) Wiie, ni är så välkomna så, barn!!

2012-02-10 @ 02:03:02
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0