Dagens inköp, ooohh!

Vilken bra dag vi har haft! Jättefint väder att gå på stan & fått shoppat en hel del. Iallafall jag ;) As usual. Hittade ett par stövlar, äntligen! Letat i över 1 år efter de perfekta stövlarna, de ska ha liten klack men ändå några centimeter så man både kan ha det till vardags & fest. Hittade ett par med kilklack & på rea, då de från början kostat 1800 kr. Hade nog inte gett så mycket för de, men lätt värt pengarna jag fick ge efter rean! Oooohhh. 

Hittade min klocka jag kollat efter med & Ken köpte den åt mig. Jättenöjd! Sen gick vi en runda på Åhlens, hittade lite bra grejer till Mills som har inflyttningsfest nästa lördag. Fick köpt lite mer kläder & grejs än jag tänkt, men det känns bra ändå. Sen fikade vi på Robert's innan vi drog hem. 

Nu blir det bara mysfredag. Ser redan fram emot nästa helg, inflyttningsfest hos Mills & sen utgång efter det :) Wiiie!! Ha en bra fredag, folks!

XXX
USA.
Tyckte om den här tröjan jag provade. Mysig. Men är rädd att alla fjortisar ska springa runt i typ likadana, så köpte aldrig den. Ååhh, regret.
Ohhh.
Ser extra glansiga ut i blixten. Älskar dom, jävligt bekväma med ;)
Looove!
Kolla på den Så guldig, så glittrig. Ultimata Jenize-klockan!
Mmmmmmmums.
Hittade en jättefin transparent, vit skjorta på BikBok. Blev kär.
Väskos.
Impulsköpte en väska jag också blev kär i. Letat efter en lite större väska man kan ha på axeln. Kommer nog använda den mycket till våren & sommaren! Längtar.
Fjädros.
Hittade dessa fjäderörhängen & blev förälskad även i dessa. När man handlade över 500 kr på BikBok på fredagar fick man välja en gåva för högst 79 kr, så valde då den här ringen.
Diskish.
Efterlängtade diskborst-stället. Ordning & reda ska det vara. Hällde för mycket diskmedel i behållaren så den rann över, det gjorde mig arg.

Kommentarer
Postat av: Bloggstyle.se - Blogghjälp

TÄVLING BLI VECKANS ELLER MÅNADENS BLOGG! :)

FÅ ÖVER 500 BESÖKARE/DAG



BESÖK OSS GÄRNA :)

2012-02-20 @ 18:09:54
URL: http://bloggstyle.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0